meninaah

Alla inlägg under januari 2010

Av annie björkman - 30 januari 2010 22:00

helluue

ishallen hela dan,    

och hahah, min tränare tränade ishockeykillarna ;)

thahhah .   

oh har inte så mkt & skriva idag.

kmr inte komma in inlägg varje dag,

för att alla tre datorer dampar.

och kmr sitta på systers dataa oh

kommer inte kunna sitta vid den så offta ..


Puss&Kraam

 

  

Av annie björkman - 28 januari 2010 19:21

   Jag har tråkigt!  

 

  

Av annie björkman - 28 januari 2010 16:16

tjeenah

blev inget inlägg igår, jävla förskylning..

dagen börja med morronträning,

upp kl 05.00 -.- hahhah. slutade iaf

ganska tidigt xd(13.40)

NAAAAAT   


blev ett snabbt inlägg idag,

hinner inte annars "/

nu blir det rensa en massa KLÄDER.. -.- ;D

thihi, gjorde lite igår, men det märks inte xd .. höhöhöhh

vet inte riktigt vad som kmr hända ikväll,

det blir väl en överaskning (:

hahahahah, jag e en sån TÖNT xd

(jenny e sämst) hihihi


Puss&Kraam / annievictoriabjörkman

  

Av annie björkman - 26 januari 2010 19:50

hallu,

dagen har la varit ok.

börja me att syster släppte av mig i lerum.

sen in te bio,

filmen var ganska lång tråkig.

och j*vla 2.40 minuter lång -.-'

men iaf sen vad det bad.

hahahhah typ hela klassen åkte röda ;)

heheh, sen var det att gå upp duscha o fixa sig.

konstigt nog var vi sist? ;o

undra varför? xd

höhöhh   

men sen var det 2 bussen hem,

gick te mormor & morfar oh åt,

skulle te träningen egentligen

men blev int så, för att jag kände mig

dålig. pappa kom o hämta mig ( orkade int ta bussen :) )

thihii , nu e det bara tv & data som gäller.

snart om 10 minuter.. nya avsnitt av navy cis (y)

sen paradise hotel (hh)

PS: fixar tiiill bloggen imon, orkar int :p


Puss&Kraam

Av annie björkman - 25 januari 2010 18:18

hhej igen,

kollar på navy cis <3 LOVE (:   

nyya avsnitt (y)

sen blir det Paradise Hotel (L)

annars har jag så f*cking tråkiigt,

så snälla, var sociala ;*

funderar på ny msn?   

menmen imon blir det bio & bad med klassen,

ska se avatar. vetefan om det kmr bli i 3D.

roligt?  xp

hahahhah :D

 

Puss&Kraam / annievictoriabjörkman

 

Av annie björkman - 25 januari 2010 14:13

hhejsan.

jag har gjort en ny blogg.   

undra hur länge man kommer orka med denna (:

heheh, skola har det varit idag.

men slutade trots allt 11.40 ;d

jao, mamma & pappa är i tyskland och jag o syster är hemma

med hundarna :D

så det blir väl tv&mys ikväll.   

 

jaoha.

 

Puss&Kraam / annievictoriabjörkman

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästboken (y)


Ovido - Quiz & Flashcards