meninaah

Alla inlägg under februari 2010

Av annie björkman - 26 februari 2010 20:37

tjaloppsan'

hahah, skola idag.

typ alla skolor är stängda förutom våran :'(

fuuuck

slutade 12.35 (y)

åkte me jenny&patricia till lerum,

sen hem, åkte te gråbo med jennika ^^

huhuhuh, köpte CHOKLAD!

sitter här nu men chips, choklad&fanta, själv. hahah

jävla gottegriis (a)

kan fan inte sluta lyssna på låtarna!

replay - iyaz

hold my hand - new found glory

fan vad jag älskar dom!

hahah både igår o idag har jag sagt två/tre ord typ 17 ggr på en dag ;)

igår var det ....................... & och ngt mer ;p

och idag var det jävla unge & ngt mer ;) hahaha, jenny försöker komma ihåg vad det var:s

gaaaah :D

nu lyssnar jag på musik, bdb och sneglar på let's dance ibland ;)

hahaha, jag hejar på fantomen Willy Björkman  ;)

THHIHI


S L A S K  K Y S S

 

  

gmn du klarar det!


Av annie björkman - 25 februari 2010 21:10

tjeeeeenaah (:

skolaan, spanska tråkigt bläe!

och så blablabla..

hahaha, emmy&jenny me hem, busringde jennika,

"hennes hjärta dunkade jättehårt" 

mohahahah ;D

emmy - trosan tjosan ;) hahahahah .

gick ut körde snöbollskriig!! (:

jag o emmy ägde sönder jenny o jennika (y)

hahahahahahahha =)

sen när emmy&jenny skulle ta bussen hem ,

hahaha så kom den aldrig xd


P ö s s P ö s s din tallefjant ^^

 

               

       fuuuckerss! ((: 

 

            

       tönten ramla på altantrappan xd

 

         

       jennika får en snöboll i fejjset :) 

 

         

       emmy sötnosen i snön ;)

 

 

Av annie björkman - 22 februari 2010 21:42

tjabbatjenaah

emh, idaag har det inte så mkt. bara en del     

hihihi, iskolan spelade man fotboll hela dan? ;o

vårat lag vann! (:(:(: hahahhah *stolt* ;)

höhhöhö.  sen buss hem: sääällskap m. jennika, jill & claaudia   ;)

sen åt mat, sen till NEO, o bror!! :D

första gången") så j-vla söööt!! (:

hihihhiih (L) sen ( 20.45) ?

syster ringde sa: det brinner i affären!

springer dit. rycker så jävla mkt! då kmr det 2 brandbilar & en ambulans + polisbil.

sen öppnade dom en dörr, och då kom det ännu mer rök ut: ett helt moln med rök! :s messade jennika & claudia. claudia o syster'n kom, sen giccck vi typ hem, var hemma typ i 5 minuter, fick mess'z av jennika - möts utanför!

gick dit, snackka lite gran'aah, gick hem. sitter nu här,

kmr kanske bilder på NEO ngn annan dag :) ^^ <3

 

P U S S S S S S S S S

Av annie björkman - 20 februari 2010 13:48

tjaalouusan ^^

iddag har man vart i trädgården och sett när min cp:iia hund dampat i snön,

sen i onsdags har det kommit 20 cm snö! och det ska komma mer?! ;o 

och + det som var innan, det e juh fan snö upp te midjan!

är det bara jag som tkr att det borde räckaaa vid det här laget?

men nu te daaagen! :)


JAG HAR BLIVIT FASTER!!!   

HAHAHAHAH (L)

så glaaaad!

det bleev en liten pojke (: hihihi

gulliigt (a)

men iaf,

har inte hänt så mkt än idag :s jag har typ kollat tv, datan och vart ute i snön, skulle åkt till kusinerna idag, på kaaalas xd men snöar så in i helvete så det blir nog inte så, (skola om 2 dar....) vill inte -.-' :(

hahah, men kanske om inte lina glömmer så får jag tillbax mina vantar (a)

heheheh, ja, kmr antagligen komma in ett till inlägg ikväll, eftersom jag typ är insnöad ... "/


P U S S

 

  

 

B I L D B R I S T , M E N  B I L D E N  S Ä G E R:

J A G  S A K N A R  S O M M A R E N !

 

Av annie björkman - 17 februari 2010 21:27

haaalloj

idag giick man upp 10.15,

för att sedan åka till alingsås   

hihiih, köpte presenter till kuusiner.

kom hem runt 15.00,

sen blev det ut och skottaah bort snön från studsmattan :P

sen blev det tv (a) typ helaaa kvällen.

fanns typ nada på tv, så då kollade man på curling?

hahah iaf,

inget bestämt imon (: kanske bad med kusiinen? :p

vem vet? xd (no life)

haahha

p u s s s s s s

 

  

bilden: öland 08

sorry för iinga inlägg sen i söndags ;)

Av annie björkman - 14 februari 2010 12:14

heejsan

just nu sitter jag här och dampar med jennika på msn (:

vill ni se?                                                    


               

Jenniikah..<3 säger:

ÅÅÅH ;( ATT MAN KAN VARA SÅÅÅÅ SÖÖÖT

- annievictoriabjörkman § säger:

HAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHA

Jenniikah..<3 säger:

@SKICKA FÖR FAN NUUUU OMG SÅ SÖÖÖT ANNIE?! TKR INTE DU ?!

- annievictoriabjörkman § säger:

FUL

Jenniikah..<3 säger:

E DU GO I HÖVET

- annievictoriabjörkman § säger:

NÄÄE,

Jenniikah..<3 säger:

AS SÖT .

skicka u!!!!

- annievictoriabjörkman § säger:

FUL

Jenniikah..<3 säger:

NU!

OMG!

- annievictoriabjörkman § säger:

FUL

FUL

FUL

FUL

FUL

FUL

Jenniikah..<3 säger:

FUCKING JÄVLA SÖT BILDEN!

- annievictoriabjörkman § säger:

FUL

FUL

Jenniikah..<3 säger:

SKICKAR

DU

- annievictoriabjörkman § säger:

FUL

Jenniikah..<3 säger:

NU!!

- annievictoriabjörkman § säger:

FUL

FUL

FUL

FUÖ

FUL*

FUL

Jenniikah..<3 säger:

SKICKA NU !

cp unge -.-' ;)

hahah, jaja,

sen blir det till therese,

sen kvällsträning "/

hahah, sen upp på måndag 07,00 för sedan kl 08,30 träning..

sportlov?

nej..

sen hos therese resten av dagen sen på tisdag då blir det upp kl. 05,00 för då börjaar morgonträningen kl 06,15 -.-'

jajaah,

kmr inte komma in ett inlägg i kväll :(

 

P U S S

 


 

  

jennika&jag

 

 

Av annie björkman - 13 februari 2010 22:44

haalluue (:

jag har int så mkt & skriva idag..

men idag har jag varit på dop typ hela dagen ")

la in bilderna på datan,

och nu sitter jag här, blir tv snart antar jag

inga roligaa inne "/

 

P U S S

 

  

lilla söta selma

 

Av annie björkman - 12 februari 2010 21:10

heeejsan

jävligt skoj dag :) <3

hahhaah

snörugby, snöbrottning & puulka (:

emmy i snön hela tiden xd

hahah oftast BECAUSE OF ME (Y)

HAHAHAH

så jävla kul!! (L)

ojjz :D

hhahahaah, fucck vad kallt det var ;s

omgg,

sen busseeen hem..

bytte kläder ;'p

åkte med jennikaah o badaaaa

lite snackk med henne (a)

hemma vid 20.00

ensam hemma snart, syster drar strax tee lerum ")

sköööööööööööööööönt

hundarna joiinar mej såklart ;)

men nu har jag tråkiggt,

blir godiis & chips o tv ikväll (L)

pusssspådeej;*

 

  

ps: kmr bilder ngn annan gång

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästboken (y)


Ovido - Quiz & Flashcards