meninaah

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av annie björkman - 3 februari 2010 19:53

TJOHOJSAN ")

dagen har variit rätt okej ;)

hahah, börja med bild, roligt?

sen matte..

sedan efter lunch på väg till nästa lektion

möter man filip, som går

i snön (inte i några fot spår lr ngt)

så säger jag

- tja filip

- tja

- varför går du inte i fotspåren?

- jag gillar inte fotspår

HAHAHAHAH, BÖRJA GAPFLABBBAAH!!!

så jävla sött (:

haha, sen ut  i snönn

gjorde BERG? ;o

och gissa vem som puttar ner mig i snön

två ggr?!

EMIL!! -.-'

JÄVLA UNGE ;D

sen blev olle till liv

han levde ca:10 minuter

sen kom johan och förstörde hans hem :(

han dog

thahahahh.

så jävla dålig humor ;D

sen blev det spanska "/

busseeeen hem till lillah sjövikk :p

sällskap: jennika, claudia, jill & cassi

gick hem

sen över te jennikaa

hahah, vi tog massa kort

sen satt vi bara där..

 sen datan,

sen skulle elina & mimmi göra makaronvälling? ;o

dom koka vattnet, vi gömde makaronerna.

NOLIFERSS!!!!

hahahhaahahh <3

sen hade dom choklad!!!

vi ville haa!!! xd

jag tog dom =

elina fick RYYYYCK

hahahah gud va skojjjj

vi hade ((:

puuuuuuuuuss

 

  

  

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästboken (y)


Ovido - Quiz & Flashcards